BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, August 13, 2011

TaK tAhU bErTeRiMa KaSiH!!!

hei budak!!kau memang tak pandai berterima kasih kat aku...selama nie aku yang tolong kau..aku bukan nak mengunkit..tapi aku dah hilang sabar dengan kau!!kau cakap aku tak pernah amek berat pasal kau!!tolong laa wei..sedar sikit...selama nie,siape yang banyak bantu kau time kau susah.?.cakap sikit!!aduhai kau nie...aku rase kau nie memang tak pandai berterima kasih kot kat orang....hehehehe...aku dah penat laa dengan kau...aku dah tak tahu nak cakap ape lagi...hmmmm...dah laa suke membabit kn orang lain yg tak tahu pape....lantak kau laa...aku harap kau bahagia...amin...pandai-II la kau cari orang yang pandai amek berat pasal kau...aku nak tengok mcm mne orang tu amek berat pasal kau...same tak mcm mne aku amek berat pasal kau!!!!

                mood : GERAM 
k laa...
bubye...
salam..

              write by : d!eYra Sa!M...

0 comments:

Kawan Tersayang Sa!a:):):)

my bufday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers