BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, August 1, 2011

story about relationship

hmm...aku nie ade laa kenal dengan sorang budak nie...budak nie baek sangat dengan aku...hehe...suke aku...dea selalu mesej aku...haha...serius sejak dua menjak nie dea caring pasal aku...aku tak tahu kenape....dua tiga minggu aku dan dea mesej,aku rase bahagia...hmm..pada suatu malam...isshhh..aku nie...mcm nak buat KARANGAN pula...periksa xdpt 'A' pon..hahaha...:P...aku rase macam ade yang tak kena dengan perasan aku nie sejak kenal dea...aku baru perasan yang aku mula suke kat dea...hihihihi...(KETAWE MALU)....tapi dea tu budak ''U''...segan laa...hehe...UNIVERSITI mane?maaf aku tak boleh bagi tahu....maaf ye...pada 23/07/2011 dea ajk aku COUPLE...entah macam mane aku boleh terima....hehe..AKU SAYANG SANGAT-II KAT DEA!...DEA PON SAYANG KAT AKU SANGAT-II!...sekarang aku bahagia dengan dea....aku cerita kat 'IBU',yang aku couple dengan dea...ibu aku tak marah....hehehe...makne nye dea restu laa kn...kn-II...hehehe....suke nye aku...serius aku cakap yang aku sayang kat dea....''SAYANG KAMOO SANGAT-II LAA B!E''




                 ~ SAYANG KAMOO H'S~<3

0 comments:

Kawan Tersayang Sa!a:):):)

my bufday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers