BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, August 6, 2011

time exam!

hmm...penatnye...semalam exam SN,TASAWWUR ISLAM DAN AGAMA...aduh...peningnye...inilah akibat orang yang suke bace buku last minute...memang tak ar kn!!apelah aku nie...bila nak berubah pon tak tahu..huhuhu...okey..balik kepade cerita..mase jawab soalan agame,aku letih glew..so aku tido jela...

tido...:D



ala,lagi pon masa panjang kot,soalan objektif dan struktur je...hehe..cakap lebih je..kalau dpt ''A'' takpe gak...isshhh...lepas tu,mase tgh sedap-II tido..


tido...:D



cikgu BM tepuk bahu aku..ape lagi terperanjat aku dibuatnye....


OMG-II...

aku pon terus bangun...cikgu cakap macam nie...:-

CIKGU : aisshh,awk nie..tido plak dea...
jawab soalan tu dlu...
DIEYRA : nantilah cikgu...mase banyak agy...
penat... ( senYum)...

tapi,bile cikgu dah tegur buatlah...biase lah nak jadi anak 
murid kesayangan....hahaha...perasan je kot....
mase perikse tu kan,ramai tido...penat kot...maklum laa,''PUASA''....




hmmm...then,bley pulak bergurau,ketawe dan etc...
mane tak nye..dalam kertas soalan agame tu bley plak ade 
nama kawan baek aku...(RASHIDAH)...
soalan tu mengatakan sebegini rupa soalannye..:-


NYATAKAN HUKUM (SAH/TIDAK SAH) PADA
 SITUASI BERIKUT..
=) rashidah memakan daging kambing yang mati dijumpai 
di tepi jalan semasa pulang dari kerja...


apa lagi,aku ngn JAIS ketawe...haha...:D...aku nampak cikgu math 
aku tande kertas..so,aku tanye lah markah aku...
cikgu pon cakap ngn aku...perbualan di antara aku
dan cikgu bermula...

ZULAIKA ADIRA : cikgu,math saya dapat berape?
CIKGU AQILA: dah siap tande..tapi belum kira,..
(sambil memegang kertas dan memulakan pengiraan)
CIKGU AQILA : zulaika,awk dapat ''A''..
ZULAIKA ADIRA : cikgu nie bia betul...
tak caye laa...
CIKGU AQILA : betul laa...
ZULAIKA ADIRA : markahnye bape?
CIKGU AQILAH : 86...

serius aku cakap..aku gembira dan bersyukur 
sngat-II...hehe...lepas tu,kawan aku dea
ade tulis sesuatu kat kertas...aku nak tahu
 sangat ape isi dea...aku tertanye-II..dea pon bagi kertas tu 
mase balik..aku pon bace laa..rupe-II nye...
xnak cakap laa..RAHSIA..hehe...

k laa..sambung bile-II ye...


0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kawan Tersayang Sa!a:):):)

my bufday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers