BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, August 11, 2011

GeRaM! TAK DE MAAF BAGI MU BUDAK!!!

isshh....panas aty betul aku ary nie....sakit hati tu!!!    


hei,budax!mak bapak kau tak didik kau dari dulu ea?sebab tu perangai  kau x betul...dah mcm orang takde didikan agame!!hmm..aku ade cadangan..kau suruh laa mak bapak kau tu upah mne-II ustazah or ustaz mengajar kau didikan agame!!kalau kau tak puas hati dengan aku cakap depan-II laa...aku tak marah laa...tapi sebelum kau nak cakap ape-II pade aku,tengok diri sendiri dulu ye,..jangan fikir diri kau tu PREFECT sangat laa kn!!aku pernah ke ganggu hidup kau kn?setahu aku laa kn,aku tak pernah ganggu siape-II..diri kau,diri kau laa!!tak payah nak bajet sangat laa...aduh mak ai!kau ingat dengan ape yang kau buat tu baek ke?BERTAMBAH DOSA kau ade laa!!aku tak akan maaf kn kau laa budax...aku doa kn kau mati tak aman...kau cari laa aku kat mne-II...aku tetap tak akn maaf kan kau...nak menangis air mata darah sekali pon,aku tak akn maaf kn!!kau ingat tu!!


0 comments:

Kawan Tersayang Sa!a:):):)

my bufday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers