BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, June 24, 2011

tolong jangan kutuk-kutuk aku...kalau tak puas hati cakap!

...hello readers...okey...ary nie mood i tgh baik...tpy bile buka fb terus tak ade mood!!!benci say! nak tahu tak kenape?

wait...jap ea...jap...nak balas chat kt fb...wait ye my dear readers....:D

okey...sambung balik cerita...hmm...serius i ckp,i marah sngt dengan dax nie...tolong lah..kalau tak suke kat aku pun cakap jela terus terang...tak payah nak tulis kat fb segalanye la wei!plezz...aku tak de pon nak tulis kat fb pasal kau...so...tolonglah....time kau susa kau pandai pulak cari aku....time senang,,,kau nak kutuk2 aku pulak...go to hell laa kau nampak nye...ha..i see u are like "kuih talam"...

 
muke i nampak laen ke kt pic nie?wait...







pict satu.<3





pict dua.<3





pict tiga..<3

laen ke muke i??jujo ye readers...
ade ke dye tu tulis kat fb mcm nie...
  
    awq : baek kau jgn mekap,pelik gile muke kau tahu?




geram gile bile bace..ape agy...i tulis laa kt status wall i mcm nie...


wait2...i copycat...hehe...





kau siapa nak kecoh dengan diri aku nie! sebelum nak comment pasal diri aku,comment dulu diri kau tu...apa barang cakap dekat sini...cakap depan2 kan senang...aduhai.!
about an hour ago · Privacy: ·  · 



aaarrrggghhhh....
...geramnye....
aku tak kisah kalau kau tak suke aku....tapi tak payah nak kutuk2 aku...setiap ape yg kite buat tu...mesty ade balasannye....insyaallah....ingat tu!
ingat ade kata2 hikmah mengatakan...


  •   Antara akhlak orang yang berjaya adalah optimis dan tidak berputus asa, mampu memperbaiki kesalahannya dan keluar daripada krisis serta mengubah kerugian menjadi keuntungan






  • Baik kaya adalah kaya hati, sebaik-baik bekal adalah takwa, seburuk-buruk buta adalah buta hati dan sebesar-besar dosa adalah berdusta

  • Kecantikan yang abadi terletak pada keelokkan adab dan ketinggian ilmu seseorang, bukan terletak pada wajah dan pakaiannya.( Hamka).




  •  orang yang baik akan mendapatkan kemenangan.tetapi orang yang salah akan mendapat kekalahan.

  •    orang yang bercakap benar disayangi Allah S.W.T.orang yang bercakap bohong dimurkai Allah S.W.T.

   okey reader...so marilah kita same2 bertaubat...xmau kutuk2 orang..kalau x suke kat orang tu,kita cakap je terus terang okey...
hmm...
okey...
i dah xde mood nie....
    bubye..
syg u all readers...
    <3<3<3



0 comments:

Kawan Tersayang Sa!a:):):)

my bufday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers